5 תשובות
תקראי טיפה, כבר מאות שנים האמריקאים תומכים בנו באופן בין-מפלגתי.
ביחסים שלנו אמנם הייתה תקופת משבר אצל אובמה, אבל אצל ביידן הציוני זה לא אמור לקרות.
אגב זה גם אשמתנו של טורחים לדבר איתם
אנונימי
חחח במילא לא נוכל להצביע ? זה ברור אבל למה לא להגיד גם שמי שתומך בטראמפ אבל גר בארץ גם לא יכול להצביע לטראמפ
אנונימי
שואל השאלה:
זו אותה כוונה
אנונימית
מסכים,
הם תומכים בשביל הדעה הפוליטית שלהם, כמו שיגידו ביבי ואו גנץ הם לא יכולים להצביע אבל מותר להגיד את הדעה הפוליטית כששואלים.
צודקת לגמרי