6 תשובות
הרבה אנשים יכולים לצאת זבל סתם ככה
תתעלמי ותדווחי
תתעלמי ותדווחי
או שזה בצחוק, או שהבן אדם פשוט לא נחמד. כך או כך את יכולה לדווח על התשובות האלה.
כי הם חסרי טאקט
הם אומרים את זה בצחוק (לרוב) ויש הרבה אנשים פה שלא מבינים את זה
לפעמים זה בצחוק, לפעמים זה בציניות, ולפעמים זה סתם דפיקות.
תדווחו
מאוד פשוט
מאוד פשוט
באותו הנושא: