3 תשובות
תלוי בגודל רכב שאיתו את חונה לזה שאת מקבילה אליו, אם הם שונים בגודל (למשל זה שאת מקבילה אליו הוא קצר), אז עדיף שתעקפי אותו בקטנה, שהתחת של הרכבים יהיה שווה אחד לשני, בהתאם לסובב את ההגה.
שואל השאלה:
צריך שהתחת של הרכבים (חח), שלי וזה שחונה יהיה באותו קו תמיד?
אנונימית
כן משהו כזה
או שאם החניה צפופה יחסית אולי יהיה לך קל יותר לבוא בזווית מההתחלה ולא להתחיל ממצב שאת מקבילה אליו