4 תשובות
בעיני המתבונן
אני חושבת שהייתי נהנית שם מאד
יותר מבמקומות אחרים
אבל לא חוויתי את זה אז אין לי דרך לדעת
אני חושבת שהייתי נהנית שם מאד
יותר מבמקומות אחרים
אבל לא חוויתי את זה אז אין לי דרך לדעת
זה אינדיבידואלי לגמרי
שואל השאלה:
ומזג אוויר ?
גם הרוב שם זה לא כפרים?
חוץ מלונדון והערים המרכזיות
ומזג אוויר ?
גם הרוב שם זה לא כפרים?
חוץ מלונדון והערים המרכזיות
אנונימי
שואל השאלה:
איך בדיוק זה כיף ?
איך בדיוק זה כיף ?
אנונימי
באותו הנושא: