4 תשובות
בעיני המתבונן

אני חושבת שהייתי נהנית שם מאד
יותר מבמקומות אחרים
אבל לא חוויתי את זה אז אין לי דרך לדעת
זה אינדיבידואלי לגמרי
שואל השאלה:
ומזג אוויר ?
גם הרוב שם זה לא כפרים?
חוץ מלונדון והערים המרכזיות
אנונימי
שואל השאלה:
איך בדיוק זה כיף ?
אנונימי