3 תשובות
שימי לב שאת דוחפת אותו עד לאן שצריך ולא משאירה חצי בחוץ ואז זה לא נוח בכלל
תנסי בעדינות, אין לך מה לפחד
אני מאמינה שתצליחי, שימי לב ששמת בצורה בטוחה ונוחה
אני ממליצה לשים קצת קרם במקום שמכניסים אותו וגם על הטמפון עצמו זה הרבה יותר קל ככה וגם לא כואב
ותדחפי אותו עד הפס הראשון שיש לך למטה, כאילו נכון יש שני פסים אז עד הפס התחתון שהוא כזה באמצע של האצבע
אנונימית
טמפון לא צריך להישאר שם 6 שעות..
תחליפי אותו כל שעתיים- שלוש ואת תסתדרי
רק תהי רגועה כאת מכניסה אותו וגם כשאת מוציאה אותו כי מלחץ אנחנו למכווצות שת השריר של הנרתיק ואז קשה יותר להוציא ולהכניס אותו