5 תשובות
אליי
א
אני אסביר למה:
עליי- זה משהו שהוא מעל - הוא צוחק עליי, הוא כועס עליי..
אליי- זה משהו שמכוון אל מישהו. הוא דיבר אליי יפה. רוצה לבוא אליי?...
עליי- זה משהו שהוא מעל - הוא צוחק עליי, הוא כועס עליי..
אליי- זה משהו שמכוון אל מישהו. הוא דיבר אליי יפה. רוצה לבוא אליי?...
אלייך
אלייך
אנונימית
באותו הנושא: