10 תשובות
לא מפחדת אבל מתעצבנת כי אני יודעת שהיא הולכת להגיד משהו מרגיז כמו "תפני תמדיח" ואם אגיד לא היא תעשה סרט
לא,אני מניחה שהיא צריכה איזה סיוע טכנולוגי או עם אחים שלי הגמדים...בכיף.
הגיל הנ''ל בו היא קוראת לי לנזיפות משמעת חלף מזמן
אמאלה בול
פעם כן שיותר היה אכפת לי.
שואל השאלה:
מהה תודה
אנונימית
כן.
כולם נבהלים.
לא
לול כן
חד משמעית כן