7 תשובות
איזה תפקיד לבנות דורש גיבוש?
ולכי לטייל יותר, תעבדי יותר, תלמדי לקבל סמכות וקשיים
אנונימית
שואל השאלה:
עוקץ
אנונימית
אז מה שציינתי מקודם באמת
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לעבוד יותר את יכולה לפרט?
ואיך לטייל מחזק מנטלית? וזה כל טיול שיש? כי אני עושה טיול גיפים מלא עם אבא שלי של כמה ימים זה נחשב?
אנונימית
לטייל בתנאים לא נוחים נגיד לא יודעת מה אצלכם אבל אצלנו טיול שנתי זה שבוע בטבע בלי מקלחת, שירותים (גם לא כימיים), קליטה או כל דבר אחר
לאוכל ולאוהל אנחנו דואגים אחרת לא יהיה
והולכים מעל 20 קמ כל יום
וזה מחשל גם את המפונקים ביותר לדעת להתמודד עם חוסר נוחות ולמצוא פתרונות ולגלות אחריות
אנונימית
תירשמי לקבוצת כושר קרבי יכינו אוצך טובטוב מבחינה פיזית ומנטלית
שואל השאלה:
אני לא מפונקת
הייתי בצופים שזה טיולים של כמה ימים בלי מקלחת
הייתי במשלחת שישנו באוהלים שבוע כן היו מקלחות אבל השירותים כימיים
ואת האמת אני ישנה באוהל ממש טוב גם על אבנים
אני יכולה להסתדר בלי קליטה
ללכת 20 קמ כל יום אין לי זמן
אבל זאת לא תהיה לי בעיה אני ממש אוהבת את הטיולים הרגליים בטבע זה מרגיע אותי נפשית
אנונימית