2 תשובות
כן...גם כשאני בבית. יש לנו קבוצה של חברים מהגדוד שאנחנו ביחד גם שאנחנו בבית.
אנונימית
אני נפגשת עם חלק מהקרביים בבסיס שלי אבל לרוב כולם רוצים לנוח כי זה יציאות שאת רק רוצה לישון ולהיות עם החבר/חברים מפעם/משפחה
אנונימית