4 תשובות
זה ישכח מתישהו תעברי הלאה הכל בסדר, בעבודה לפעמים יש רגעי לחץ ומתח שמוציאים קצת דברים כאלה
זה שאת שקטה לא אומר שאת צריכה לתת לאנשים לדרוך עלייך ולהשפיל אותך
תדעי לעמוד על שלך ולפתוח את הפה כשצריך אחרת את תהיי שוב במצבים האלה הרבה פעמים בחיים שלך
תדעי לעמוד על שלך ולפתוח את הפה כשצריך אחרת את תהיי שוב במצבים האלה הרבה פעמים בחיים שלך
שואל השאלה:
כן אני לא מסוג האדם שנובח בחזרה...
זה צריך לצאת משליטה כדי שזה יקרה ואני לא רוצה לאבד את מקום העבודה ויש שם ילדה בערך בגילי והיא עזרה לי אמרה לי לא להתרגש ושאני אענה לה בחזרה...ולה קרה פעם איתה שעבדה איתה והיא תמיד הייתה אומרת למנהל כי הייתה מפריעה לה... עד עכשיו סבלתי אותה אבל אין לי כוח יותר גם ככה אני עוברת גם דברים קשיים בבית וזה יש לי מחשבות יתר
כן אני לא מסוג האדם שנובח בחזרה...
זה צריך לצאת משליטה כדי שזה יקרה ואני לא רוצה לאבד את מקום העבודה ויש שם ילדה בערך בגילי והיא עזרה לי אמרה לי לא להתרגש ושאני אענה לה בחזרה...ולה קרה פעם איתה שעבדה איתה והיא תמיד הייתה אומרת למנהל כי הייתה מפריעה לה... עד עכשיו סבלתי אותה אבל אין לי כוח יותר גם ככה אני עוברת גם דברים קשיים בבית וזה יש לי מחשבות יתר
אנונימית
כמו שכבר אמרו כאן, אל תיתני לבחורה הזאת להשפיל אותך. תחזירי לה כדי שאם גם ככה כולם רואים את זה, שתצליחי אם כבר לנצל את הסיטואציה לטובתך.
באותו הנושא: