14 תשובות
לא הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
2 קילו בשבוע? קילו?
2 קילו בשבוע? קילו?
למה שתעשי את זה?
שואל השאלה:
אין לי תאבון בזמן האחרון
אין לי תאבון בזמן האחרון
נאמר ככה אולי קילו
לא הרבה
את יכולה להגיע לאפילו 5 קילו בשבוע.
אבל.
קודם קל זה לא מומלץ כי את מכניסה את הגוף שלך למצב קיצון, הוא לא מקבל מספיק אנרגיה ואת תרגישי בהתאם, את תאבדי מלא מסת שריר, ולאחר תקופה את תפסיקי לרדת במשקל כי הגוף התרגל לכמות האוכל הזאת.
ותצטרכי לקצץ בקלוריות לאט לאט עד שתגיעי ל-0.
תעשי את זה בדרך בריאה, חבל.
עזבי את זה שאת יכולה להגיע לדום לב/מוות דיי בקלות אם תעשי את זה.
בקיצור, לא מומלץ.
אם את מעוניינת אני ארחיב לך על זה.
אבל.
קודם קל זה לא מומלץ כי את מכניסה את הגוף שלך למצב קיצון, הוא לא מקבל מספיק אנרגיה ואת תרגישי בהתאם, את תאבדי מלא מסת שריר, ולאחר תקופה את תפסיקי לרדת במשקל כי הגוף התרגל לכמות האוכל הזאת.
ותצטרכי לקצץ בקלוריות לאט לאט עד שתגיעי ל-0.
תעשי את זה בדרך בריאה, חבל.
עזבי את זה שאת יכולה להגיע לדום לב/מוות דיי בקלות אם תעשי את זה.
בקיצור, לא מומלץ.
אם את מעוניינת אני ארחיב לך על זה.
זהלא בריא בכלל, את גורמת לגוף שלך להגיע למצב קיצוני, וזה יכול להגיע לבית חולים, הסוד בלרדת במשקל זה רק התמדה, תאכלי בריא ותעשי ספורט
לא^^
"הסוד" לרדת במשקל זה אך ורק גירעון קלורי.
לא בהכרח חייבים לאכול בריא ולא בהכרח חייבים לעשות ספורט.
"הסוד" לרדת במשקל זה אך ורק גירעון קלורי.
לא בהכרח חייבים לאכול בריא ולא בהכרח חייבים לעשות ספורט.
למרות שיש מלא אנשים שעושים את זה, שהם אוכלים ארוחה ביום, זה נקרא צום לסירוגין והוא הוכח כיעיל לירידה במשקל.
אבל לא כמות כזאת של קלוריות (כמו שציינת)
אלא משהו בסדר גודל של כ2000 קלוריות בארוחה. (כמות הקלוריות משתנית מאדם לאדם.)
אבל לא כמות כזאת של קלוריות (כמו שציינת)
אלא משהו בסדר גודל של כ2000 קלוריות בארוחה. (כמות הקלוריות משתנית מאדם לאדם.)
ניסיתי וזה לא עובד פשוט תעשי ספורט
^^
אתה טועה. צום לסירוגין זה לדוגמה אתה אוכל מה שאתה רוצה (במידה) 8 שעות ביום והשאר אתה לא אוכל (16 שעות). בזמן הצום מותר לך רק מים וקפה בלי סוכר. זה לא שאוכלים פעם אחת ביום זה פשוט לא נכון..
זה כבר לרדת במשקל בצורה בריאה
אתה טועה. צום לסירוגין זה לדוגמה אתה אוכל מה שאתה רוצה (במידה) 8 שעות ביום והשאר אתה לא אוכל (16 שעות). בזמן הצום מותר לך רק מים וקפה בלי סוכר. זה לא שאוכלים פעם אחת ביום זה פשוט לא נכון..
זה כבר לרדת במשקל בצורה בריאה
אנונימי
את יודעת מה עוד יירד? תוחלת החיים שלך
זה בדיוק מה שאמרתי.
^^
^^
באותו הנושא: