7 תשובות
כי לסינים יש משמעת עצמית. הם שמרו על ההנחיות ונפטרו מזה יפה
כי סין היא מדינה קומוניסטית ומקשיבים למנהיגים בסין, לא כמו בישראל..
כן מה שהם אמרו למעלה
לא חושב שהסינים טיפלו בזה ככ טוב. אחרי הכל, ברור לכל העולם שהם לא מוסרים נתונים מדויקים.
כי אין בישראל משמעת עצמית ( לרוב)
בישראל יש יותר חולים
כי הם ידעו איך להתנהל עם זה הכי טוב והממשל שם קשוח אז אין להם ממש ברירה להקשיב להנחיות מי שלא מקשיב מת ליטרלי
באותו הנושא: