התחברות הרשמה

הייתם מעדיפים לחיות עד גיל 100 לבד או עד גיל 50 תחשבו

7 בנובמבר 2020, 12:28
חייםבחירותהעדפותסקרים    
6 תשובות
.
ט
טוב אוקיי
בשניהם לבד?
.
.תותית
50
"
"Stips"
50
S
Sorceress
50 אם זה לא לבד. אין טעם בלחיות לבד, זה פשוט להיות מת.
L
Lodelya:P
50 ברה
אנונימית
באותו הנושא:
הייתם מעדיפים לחיות עם אמא ואבא או אמא ואמא/אבא ואבא?
מה הייתם מעדיפים לחיות בישראל או לחיות באמריקה
איזה חיים הייתם מעדיפים לחיות חיי בית-ספר או חיי צבא???
באיזה עולם הייתם מעדיפים לחיות?
איפה הייתם מעדיפים לחיות, בביוב או במזבלה?
באיזה דור אתם הייתם מעדיפים לחיות?
אם לא הייתה מדינת ישראל,איפה הייתם מעדיפים לחיות מהמוצא שלכם?
הייתם מעדיפים לחיות עד גיל 100 לבד או עד גיל 50 עם אהבתכם?
מה הייתם מעדיפים: לחיות מתחת למים או לחיות באוויר?
האם הייתם מעדיפים לחיות בלי בית או בלי אהבה (יעני זוג)?
באיזו תקופה הייתם מעדיפים לחיות לפני מאה שנה או עכשיו?ולמה