5 תשובות
תמונות שלך.
להעלות תמונה ואז לכתוב משהו שקשור לתמונה
יש בפינטרסט
יש בפינטרסט
אם את טוענת שיש לך סיפורים לספר את יכולה לפתוח עמוד סיפורים, ממליצה לך לעשות אותם מעניינים ולהשתמש יותר בסטורי וכמה שיותר לתייג בתמונות אם את מעלה אותם לעמוד, חשוב שלא יהיו לך אינסטה פולו וכאלה כי אחרת יחסמו לך את העמוד.
בהצלחה
בהצלחה
מה אתה סתום ^^^^
אנונימית
אני כמישהי עם ניסיון בנושא הזה, ממליצה לך לעשות תחרות סיפורים או לכתוב פאנפיק בהשתתפותכם-אנשים יוצרים דמויות ואת משתמשת בדמויות שלהם בסיפור שלך עם סיפור על סרט/ספר/סדרה...(אבל לפני זה אני ממליצה לך להתחיל לדבר עם עמודים שאולי יתעניינו להשתתף בזה).
תכתבי שכדי להירשם צריך להעלות לסטורי ולתייג אותך(ממליצה לך גם להשתמש בהשטאגים זה די עוזר), ככה עמודים אחרים יראו וירשמו ויפרסמו את העמוד שלך ואז כשכבר תמשיכי לסיפור שלך, אנשים שנרשמו עלייך יקראו ויחשפו לכתיבתך.
יש גם עוד אפשרות: טיפים לכתיבה.
הרבה אנשים רוצים לשפר את כתיבתם ובגלל זה פוסטים בנושאים האלו מאוד מפורסמים(את יכולה להעלות לדוגמה פעם אחת טיפים לכתיבה ובפעם הבאה פרק מהסיפור שלך וכד).
וכמובן שאת יכולה לפנות לעמודים על פאנפיקים/סיפורים/פאנדומים ולבקש מהם לפרסם אותך(בדרך כלל זה עובד ועוזר...).
נתתי לך כמה אפשרויול אבל ממליצה לשלב את כולם, בהצלחה^^
תכתבי שכדי להירשם צריך להעלות לסטורי ולתייג אותך(ממליצה לך גם להשתמש בהשטאגים זה די עוזר), ככה עמודים אחרים יראו וירשמו ויפרסמו את העמוד שלך ואז כשכבר תמשיכי לסיפור שלך, אנשים שנרשמו עלייך יקראו ויחשפו לכתיבתך.
יש גם עוד אפשרות: טיפים לכתיבה.
הרבה אנשים רוצים לשפר את כתיבתם ובגלל זה פוסטים בנושאים האלו מאוד מפורסמים(את יכולה להעלות לדוגמה פעם אחת טיפים לכתיבה ובפעם הבאה פרק מהסיפור שלך וכד).
וכמובן שאת יכולה לפנות לעמודים על פאנפיקים/סיפורים/פאנדומים ולבקש מהם לפרסם אותך(בדרך כלל זה עובד ועוזר...).
נתתי לך כמה אפשרויול אבל ממליצה לשלב את כולם, בהצלחה^^
אנונימית