4 תשובות
מבינה אותך קורה לי מלא
קבעתי פעם עם חברה טובה שלי והיא אמרה לי שיש טיפה פקקים אז היא תאחר בחמש דקות בסוף הגיעה אחרי שעה וחצי ומבינה את הכעס שלך פשוט תכתבי לה היי מה קורה? את באה נכון?
אנונימית
אין סיבה להתעצבן, תחכי או תתקשרי לשאול מה איתה
יכול להיות שהיא שכחה או הייתה עייפה והלכה לישון תשלחי לה הודעה : "היי מה קורה קבענו לא?"
זה לגיטימי שמעצבן תשאלי אותה מה קורה
(:
באותו הנושא: