6 תשובות
לי זה נשמע שהיה טעות.. אם הייתן ביחד ולא עם אף אחד אחר אז איך היא תדבק. לדעתי אל תכנסי ממש לבידוד, אולי ליתר בטחון אל תצאי מהבית אבל נראה לי שאין לך צורך ממש לבודד את עצמך בתוך הבית בחדר נפרד. בהצלחה
אה ראיתי עכשיו שאת בצבא. אז יאללה נראה לי תוותרי על זה. אלא אם בא לך קצת חופש מהצבא ואז תנסי להשיג אישור לבידוד
שואל השאלה:
הסתובבנו ביחד כל היום בכל מיני מקומות אבל פשוט לא היה שלב שהיא הייתה במקום או חשופה למישהו שאני לא הייתי
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שאני בצבא אני לא יכולה פשוט להכניס את עצמי אני חייבת לקבל הודעה בשביל זה
אנונימית
תהני בבידוד
עדיף שתכניסי את עצמך לבידוד.
באותו הנושא: