7 תשובות
כנראה בגלל החוקים והתנאים
לא כולם מסכימים עם מה שהולך במדינה
יש הרבה אנשים שלא מאמינים שיש לנו זכות להיות כאן (בעיקר מהשמאל הרדיקלי, אני רחוק מהם מאוד)
בגלל התנאים
הממשלה חד משמעית, גם אני בגלל הדברים פה מתכננת לעבור לארהב או לקנדה
בגלל שכמו כל מדינה צעירה, יש הרבה בעיות וחורים בתקנות, והחוקים עוד לא מוחלטים. הפוליטיקה מציקה לאנשים.
אבלזו מדינה עם תנאים הרבה יוצר טובים ממקומות אחרים, ולדתיים זו המדינה הכי טובה שיש והיא בארץ הקודש