20 תשובות
גם עניתי לך - *והוא היוטיובר עם הכי הרבה סאבים אז לבקש עוד?!?!?*
שואל השאלה:
אבל יש ילדים שסתם יקנו בלי לקרוא מה כתוב מסכים חלקית הם מה שכתבת
אבל יש ילדים שסתם יקנו בלי לקרוא מה כתוב מסכים חלקית הם מה שכתבת
גם יש ילדים שאין להם כסף לזה ולכל החברים שלהם יש.
אולי זה בבחירה, אבל חלק לא יכולים לבחור והם נפגעים מזה.
אולי זה בבחירה, אבל חלק לא יכולים לבחור והם נפגעים מזה.
שואל השאלה:
השאלה הייתה מה אתה חושב על ילדים שמבקשים סאבים בתגובות של יוטיוברים גדולים
השאלה הייתה מה אתה חושב על ילדים שמבקשים סאבים בתגובות של יוטיוברים גדולים
שואל השאלה:
כן בגלל זה אני די נוטה להסכים איתך
כן בגלל זה אני די נוטה להסכים איתך
שואל השאלה:
אבל יש עוד הרבה יוטיוברים הם חבר מועדון לא רק הוא
אבל יש עוד הרבה יוטיוברים הם חבר מועדון לא רק הוא
גם 50 שקל בחודש? זה הרבה מאוד אם אתה שואל אותי...
שואל השאלה:
תסתכל את של זיגי אחי
תסתכל את של זיגי אחי
אה חשבתי שהוא מבקש סאבים
שואל השאלה:
של זיגי זה 350 שקל לחודש!!
של זיגי זה 350 שקל לחודש!!
כן, גם זה לא בסדר לדעתי, זה מה שנקרא "לרכוב על הצלחה של אחרים"
ואוו, עכשיו אני שונא את זיגי אפילו יותר...
שואל השאלה:
נכון
נכון
שואל השאלה:
לפדיקסול זה 15 או מאה שקל בחודש אבל וזה אבל גדול חצי מהכסף הזה הוא תורם לאנשים שזקוקים לזה
לפדיקסול זה 15 או מאה שקל בחודש אבל וזה אבל גדול חצי מהכסף הזה הוא תורם לאנשים שזקוקים לזה
שואל השאלה:
בדקתי אפק זה גם 350 שקל לחודש
בדקתי אפק זה גם 350 שקל לחודש
כן, ועלק אינדה גיים מנסה לשחק אותה "טוב לב" ו"נגד בריונות", ואני בטוח שמלא ילדים נפגעו מזה שצחקו עליהם שאין להם חבר מועדון....
(אני ראיתי כבר 2 מקרים!)
(אני ראיתי כבר 2 מקרים!)
שואל השאלה:
באמת וואו
באמת וואו
שואל השאלה:
וחבר מועדון זה בבחירה
וחבר מועדון זה בבחירה
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי אבל קח פרח
זה לא מה ששאלתי אבל קח פרח
לדעתי ממש לא, לא מספיק שהוא גונב כסף מילדים קטנים על "חבר מועדון" (והם אפילו לא יודעים על מה הם משלמים) וגם ככה יש לו מלא כסף, והוא היוטיובר עם הכי הרבה סאבים, אז לבקש עוד?!?!?!?!?
פשוט בושה וחרפה לאן שהוא הגיע.
פשוט בושה וחרפה לאן שהוא הגיע.
באותו הנושא: