4 תשובות
מקווה שכן
התקופה שאובמה היה הייתה מבין השנים הכי פחות טובות שהיו לנו מהצד של ארצות הברית הכל יהיה יותר טוב מאותה תקופה
אנונימית
אי אפשר לדעת
באותו הנושא: