6 תשובות
לא יודעת
אף פעם לא הייתי כלבה במחזור
אף פעם לא הייתי כלבה במחזור
אממ זה קרה גם לכלבה שלי
זה עובר לבד זה משהו טבעי אין הרבה מה לעשות עם זה
זה עובר לבד זה משהו טבעי אין הרבה מה לעשות עם זה
לעקר
אם אין לכם כוונה שתכנס להריון, עיקור
אני שמעתי גם שכואב להן אם הן לא נכנסות להריון? לא בטוחה, אבל תתייעצו עם הוטרינר/ית
אני שמעתי גם שכואב להן אם הן לא נכנסות להריון? לא בטוחה, אבל תתייעצו עם הוטרינר/ית
לעקר אותה, בכל מקרה תעקרו.
תתייעצי עם וטרינר
באותו הנושא: