6 תשובות
הוא מגדיר את עצמו דוחה ומגעיל ורוצה גם כזאת, שתבין אותו ותתנהג כמוהו.
נדמה לי שזה מה שזה אומר.
נדמה לי שזה מה שזה אומר.
שואל השאלה:
למה הוא מגדיר את עצמו דוחה ומגעיל?
למה הוא מגדיר את עצמו דוחה ומגעיל?
אנונימית
הוא מגדיר את עצמו דוחה ומגעיל כי הוא חושב שהוא כזה או כי אנשים אמרו לו את זה ונהוג להקשיב למה שאנשים אומרים.
כי הוא יותר מידי בטיקטוק
והוא מושפע
והוא חושב שהוא רעיל ושזה מושך והוא רוצה מישהי רעילה כביכול
והוא מושפע
והוא חושב שהוא רעיל ושזה מושך והוא רוצה מישהי רעילה כביכול
שואל השאלה:
אבל הוא לא מוצא מעשי מגעילה כמוהו
אבל הוא לא מוצא מעשי מגעילה כמוהו
אנונימית
התשובה נמצאת לך בשאלה,
למה הוא לא מוצא מישהי מגעילה כמוהו?
כי כולן חמודות.
למרות שזה לא נכון לדעתי.
הוא ימצא מישהי מתישהו..
למה הוא לא מוצא מישהי מגעילה כמוהו?
כי כולן חמודות.
למרות שזה לא נכון לדעתי.
הוא ימצא מישהי מתישהו..
באותו הנושא: