3 תשובות
אל תגיד לה ישר קודם תחמיא לה, תדבר איתה, תשאל אותה את מי היא אוהבת תנסה לפתח סוג של שיחות נפש לפעמים תצחיק אותה ותרמוז לה שאתה אוהב אותה אם היא זורמת אז תדברו בפייסבוק מלא ותגיד לה מתישהו
פשוט תגיד לה.. אהבה זה לא בושה ולא פאדיחה, זה רגש שלכולם היה אותו, יש אותו או יהיה אותו...
אנונימית
פשוט תגיד אל תפחד תתפוס אומץ
היא לא תהרוג אותך או משהו..