7 תשובות
זה בסדר גמור ולגיטמי שגבר ישתמש במסיכות פנים אני לא רואה בזה שום בעיה זה כמו שגבר גם עושה טיפול פנים
אז מן הסתם ששמים לו מסיכות וכל מני סבונים ואני מכירה מלא שעשו מסיכות וסבונים בלי שום קשר
שואל השאלה:
ואוו תודה
העלתם לי את הביטחון העצמי לשים מסיכות
זה עדיין נשמע לי מוזר*~*
אנונימי
חח הכל טוב ❤
תרגיש בנוח
ברור שגברים שמים זה בכלל לא נשי זה פשוט עיניין של טיפוח וזה מהמם שבנים שמים לדעתי
זה סבבה לגמרי שגבר ישתמש במסיכות פנים, זה טיפוח.
אני אישית הייתי מתה לעשות עם חבר שלי מסיכות פנים.
כן זה גיי אחושרמוטה
סתם שישים מה אכפת לי כולה מסיכה
זה סבבה לגמרי זה בשביל הגיינת עור הפנים
אני אישית לא רואה בזה משהו נשי
אנונימית