14 תשובות
לא
בא לי להרביץ לחנפנית של הכיתה שתמיד מתנשאת אבל אין לה מה להתנשא
אני אדם עם בעיות עצבים ויש לי שק איגרוף כדי לפרוק. אמליץ גם לך לקנות זה ממש עוזר.
וכן זה קורה לי הרבה
4AM
שואל השאלה:
נחמד אני אבקש מההורים לקנות לי
כן,אם המורים מבקשים לעשות איזה עבודה אבל הם מדברים הרבה וחזק ושואלים שאלות אחרי שהם כבר שלחו אותי לעשות את זה אני צועקת עליהם עם מיקרופון סגור ויש לי חשק להרביץ למישהו :)
כן אני הרבצתי למורה כי היא לא קנתה לי שוקולד וניל עוגיות מהסופר הקרוב לביתה
שואל השאלה:
חחח
כןן איזה ילדה שאני לא סובלת שפשוט רוצה צומי באלי להרביץ לה ואוו
תגידי למורה שתעשה קקי
למורה הזונה שלי כן
כן, אח שלי צעק כשהיה לי מבחן, אבל אז הסתיים המבחן והסתכלתי עליו ואני פשוט לא יכול לכעוס עליו
כן המון
כן על אחותי והם ראו אותי מתעצבנת