12 תשובות
לא מביך.
לא מביך
ממש לא מביך
לא מביך זאת כל מהות האתר
אנונימית
שואל השאלה:
אוף זה מביך אותי במיוחד שיש פה אנשים שכבר עברתי איתם לאינסטגרם ואז הם רואים
אוף זה מביך אותי במיוחד שיש פה אנשים שכבר עברתי איתם לאינסטגרם ואז הם רואים
אנונימית
מה מביך בזה? אני שאלתי 7,450 שאלות
אנונימי
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
בסופו של יום .. זו מטרת האתר אחרי הכל..
תסתכלי כמה מן אני פה וכמה שאלתי.. כל מקרה לגופו.
תסתכלי כמה מן אני פה וכמה שאלתי.. כל מקרה לגופו.
גם לי יש הרבה שאלות ואני פעילה פחות מחצי שנה אז מה
זה בסדר יש פה אנשים שיותר שואלים מאשר עונים ה נורמאלי
זה בסדר יש פה אנשים שיותר שואלים מאשר עונים ה נורמאלי
תסתכלי על שלי ואציין גם שהיה לי עוד משתמש עם 2000 שאלות
לא
באותו הנושא: