התחברות הרשמה

פליז תעזרו למה עדיף להתחפש בפורים ?

ראיתי השנה יומני הערפד והארי פוטר
ובא לי או ערפדית או התחפושת הזאת של התלמידים בהארי פוטר ואני מתלבטת ברמות מה עדיף ?
עכשיו ממש בא לי הארי פוטר אבל זה בטח יעבור לי עד פורים אוף מה לעשות
8 בנובמבר 2020, 20:41
תחפושותפוריםתחפושות פוריםאיך להתחפשרעיונות לתחפושות    
3 תשובות
ערפדית יותר מגניב
ה
האנונימית המפורסמת
הארי פוטרר
princess_
ערפדית
אנונימי
באותו הנושא:
רעיונות להתחפש בפורים אני בצבא רעיונות להתחפש לגיל 21 יש?
פליז תעזרו לי,למה אפשר להתחפש לפורים??(בת 14)
תראו אני רוצה להתחפש לקאובויית וגם לנערת שנות ה50 בפורים, מה עדיף?
למה להתחפש בפורים? תעזרו לי לבחור מהרשימה בתיאור
פליז תעזרו לי דחוף זה לפורים וזה עוד שבוע אשמח שתענו
לדעתכם איזה גיל זה כבר פדיחה להתחפש בפורים?
פליז תעזרו למה אפשר להתחפש??(בת 14)
נתנו לי עבודה לרשום 3 סכנות שיש בפורים - פליז תעזרו
להתחפש או לא להתחפש בפורים? כיתה ט'
אני רוצה בפורים להתחפש עם חברה רק שתינו אבל עוד מישהיא רוצה להתחפש איתנו מה לעשותת?
אני בת 12 ואני רוצה להתחפש בפורים לבובה, משהו כזה: כדאי לי?