4 תשובות
לא זאת סיבה מפגרת
טוב אני לא יהיה צבוע את כנראה יודעת מה את אומרת שאת אומרת שאת לא יםה אם תרצי לדבר מוזמנת זאת לא סיבה לשבור את כל הבית אבל יש גם בנים לא יפים תוכלו להיות יחד.
גם את יפה
אמאלה מה
ממ אבל אני טיפה מבינה אותך, אבל דיי את מהממת כמו שאת אמאלה סתמי