4 תשובות
תיכנסי לאתר של הפסטיגל ואז יהיה לך הרשמה ופשוט תכניסי את הפרטים של המפתח זה לפי מה שאני יודעת ככה עשיתי לאח שלי
שואל השאלה:
אין לי קוד למפתח יש לי רק את הקבלה
אז לא יודעת
אוי הייתי במצב שלך לפני כמה ימים מבינה אותך תקשיבי אני לא אסבך לך את החיים אז בקצרה
אם קיבלת פשוט רק את המעטפה הזאת זה לא אומר שיש לך מפתח את צריכה לשלם את ה13 באתר שלהם ולהקליד את המספרים מתחת לברקוד שיתן לך את המחיר של ה13