2 תשובות
שואל השאלה:
נראלי שזה תלוי במורה. תשאלי אותו
נראלי שזה תלוי במורה. תשאלי אותו
אנונימית
קודם כל המון בהצלחה !!! תנסי להרגיע את עצמך לפני ולהגיד שאת יושבת עם המורה שלך
מבינה אותך ממש ..
יש לי שאלה , חוץ מאגרה שוב משלמים 250 למורה נהיגה ביום של הטסט או שזה רק בטסט הראשון ?
יש לי טסט שני ואני לא מבינה בזה
מבינה אותך ממש ..
יש לי שאלה , חוץ מאגרה שוב משלמים 250 למורה נהיגה ביום של הטסט או שזה רק בטסט הראשון ?
יש לי טסט שני ואני לא מבינה בזה
באותו הנושא: