7 תשובות
להתרכז בחבר שלך, את לא היית רוצה שהוא יתאהב במישהי אחרת, זה לא פייר כלפיו.
אוי ואבוי
תעזבי את החבר לפניי שיפגע יא רעה
תעזבי את החבר לפניי שיפגע יא רעה
תסרסי אותו
אל תעשי את זה.
מניסיון אני עשיתי את זה בעבר ואת תצטערי על זה את לא מבינה כמה
מניסיון אני עשיתי את זה בעבר ואת תצטערי על זה את לא מבינה כמה
מה שבטוח אל תבגדי. זה תמיד משאיר חותם רע. רגשות זה רגשות זה מה שיש, אבל אל תיפרדי ממנו עד שאת בטוחה במה שאת מרגישה.
תציעי שלישייה
שלישיה
אנונימית
באותו הנושא: