12 תשובות
אני עוקתב אחריה באינזטגרם
וזה די מלחיץ
אנונימית
לא הבנתי מה מלחיץ
אתן יכולות להסביר?
אנונימית
עזבו את החולצות כבר.
המצב של בריטני הוא לא תאוריית קונספירציה. היא לא מנסה להשאיר לנו רמזים, היא בכלל לא שולטת על החשבונות שלה.

וואו אין לי כוח להסביר אז אני אעשה העתק הדבק למשהו, אבל אם לא הבנתם אנסה לשלוח משהו אחר.

בריטני "שפויה" כבר הרבה שנים, אבל אבא שלה עדיין מחליט עליה כחלק מהתפקיד שלו כאופוטרופוס- למרות שהיא כבר ממש לא צריכה עזרה.
תקראו על זה קצת, כבר 14 שנה שהיא לא יכולה לצאת מהבית שלה לבד (גם לא להליכה קצרה ברחוב), לנהוג במכונית, להשתמש בכסף שלה לדברים שהיא רוצה (אין לה גישה אליו. ויותר מזה, אבא שלה משתמש בכסף שלה כדי לממן עורכי דין שיהיו נגדה). עד לא מזמן, היא גם לא יכלה לראות את הבנים שלה (הסיבה שזה השתנה היא כי אבא שלה התעלל בילדים- אז עכשיו לבריטני יש 30% משמורת עליהם, שזה עדיין לא מספיק כי בשאר הזמן הם בכל מקרה עדיין באחריות האב).
בריטני ועורכי הדין שסיפקו לה מנסים להשתחרר ממנו, אבל האב ושאר האנשים שמשתתפים איתו בדבר הזה כל הזמן דוחים את הדיונים בבית במשפט (לדוגמה, לפני חודש בערך היה דיון נוסף, אבל הדיון שלפניו נדחה כי האב ועוזריו טענו שיש להם "בעיות טכניות"- בקיצור בולשיט).
תקראו על זההה. יש מלא מידע באינטרנט, רק תנסו להגיע לאתרים הנכונים ולא לאתרים כמו מאקו שרק רוצים להשיג כניסות לכתבה ומשתמשים בקליקבייטים מטומטמים.
(אותם אתרים גם כותבים את כל העניין הזה של הרמזים- שהוא באמת לא נכון).
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור זה לא רק החולצות זה כל הסיפור חיים שלה
וכל הדברים שהיא כותבת בפוסטים
אנונימית
יש לי תחושה שאמרו לה להגיד שהכל בסדר
שואל השאלה:
גם אני אומרת
תראו את ההבעות פנים שלה
כל הסרטונים שלה מוזרים, זה נראה לא טוב..
חוץ מזה אם היא הגיבה על זה בסרטון זה כדי להשתיק
למה יש צורך להשתיק? למה היה צורך להגיב על זה? גם לדעתי אומרים לה
אנונימית
זה פשוט שחור על גבי לבן, לא צריך אפילו לנסות להבין כי פשוט רואים את זה.
^לא קראת את מה שכתבתי כאילו?
אנונימית
קראתי, אבל זה פשוט נראה מאולץ.
אני חושבת שהיא לא בסדר כאילו היא צריכה לשלוט על החיים שלה
ואחרי המשפט הזה או מה שהיה שהיא (אם אני זוכרת) ניסתה לזכות בחשבונות שלה בחזרה היא אמרה שהיא לא רוצה שהוא ישלוט עליהם ויש מצב שהוא ממש פגע בה בגלל זה אבל אני לא יודעת
^מאולץ? זאת לא תאוריה, אלו עובדות עם מסמכים. את יכולה לחפש על תנועת הfree britney באינטרנט ולהבין את זה בעצמך.

(אני שאלתי את שואלת השאלה, אז כנראה שבגלל זה אי ההבנה. ❤)
אנונימית
תצילו אות