7 תשובות
שואל השאלה:
סורי על החפירה אבל זה כואב להוציא
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא מסוכן או משהו נכון
אנונימית
לא זה לא מסוכן אבל זה כואבב
שואל השאלה:
אני ממש מצטערת שאני כ"כ חופרת פשוט זה פעם ראשונה שזה קורה לי אני לא הרבה זמן עם גשר, זה השתחרר לי לבד מהחניכיים אני עדיין צריכה ללכת לשם?
אנונימית
מבינה אותך:(((
קרה לי
שואל השאלה:
אוקי תודה אבל בנתיים אני לא יכולה לעשות שום דבר זה ממש מציק וכואב
אנונימית
אי אפשר לעשות כלום לגבי זה..
את צריכה ללכת למרפאת שיניים איפה שעשית את הגשר ושם יוציאו לך את זה