10 תשובות
לא, אל תקנה, זה סתם.
כןכן ברור שכדאי, זו בכלל לא תרמית פירמידה
אבל אבל אתה ביבי אל תדאג אתה לא צריך
כן אחי הוא פאקינג קפץ למים איזה נוכל ראית קופץ למים קרים עם הבגדים שמע הוא אמין ומטורף בטח גם עושה את ה nnn בלי להישבר
שלא מתעיז
קניתי את של צחי רוזנטל זה חארטה
אנונימית
חבר שלי שילם חמשת אלפים שקלים על קורס ולא הרוויח שקל
לא כדאי לך
רק נדירים מצליחים בזה
והאנשים שמוכרים קורס עושים עליכם כסף מה אתם לא מבינים
חוץ מזה יש היום בחינם הכל באינטרנט
אתה ביבי ראש הממשלה למה אתה צריך עוד כסף?
לדעתי זה פשוט להמר את הכסף שלך, יש אנשים ספציפיים שבמזל הצליחו להרוויח מהקורסים האלה כסף.
זה פשוט אותו מידע שהוא מוכר לאלפי ישראלים, זה די ברור שמעט מהם יצליחו.