3 תשובות
בטח למה מביך באת אליו הרבה אז שהו גם יבוא אלייך למה לא
זה גם יעשה לו טוב שאת רוצה אותו אצלך לדעתי
מבינה שאת מתביישת בבית שלך .
לא כתוב למה , ובמה בדיוק.
מאמינה שלא ממש יפריע לו , כי מה שעושה לו טוב- זו את.
כשתרגישי שמתאים הזמן, הזמיני אותו.