11 תשובות
אולי זה מראה
שללא חלומות אין טעם לחיים
שללא חלומות אין טעם לחיים
כי אם אתה לא עושה את מה שאתה באמת רוצה( החלומות שלך
) אז החיים שלך משעממים וחסרי משמעות
) אז החיים שלך משעממים וחסרי משמעות
אל תקשיבי להם הם לא מכירים את ליוי
ולשאלה הכוונה היא שאין לו כח למלחמה ושארוין ימות כבר כי אין לו כח או שזה היה מתי שהם עמדו להפסיד וכולם יצאו מול הטיטאן החייתי ואז לא היה לו סיכוי לחזור
ולשאלה הכוונה היא שאין לו כח למלחמה ושארוין ימות כבר כי אין לו כח או שזה היה מתי שהם עמדו להפסיד וכולם יצאו מול הטיטאן החייתי ואז לא היה לו סיכוי לחזור
מישהו הבין את זה?
זה לא נראה לי זה.ףזה מה שכתבנו למעלה
זה לא נראה לי זה.ףזה מה שכתבנו למעלה
לא ראיתם את הסידרה אז אין לכם מה לנסות להבין
אוקיי אבל תירגעי
אנונימית
למי שהמציא את המשפט אין מספיק iq
שואל השאלה:
אל תדבר ככה לליווי
אל תדבר ככה לליווי
אנונימית
וואלה לא ראיתי את האנימה הזאת אבל יש רק סנפאי אחד, והוא קאקשי סנפאי.
חחח ליווי המושלם אמר בעצם שאין משמעות לחיים וצריך להקריב את כל השאיפות שלנו לחיים הנוראיים כי יש לנו מטרה והיא יותר חשובה מהחיים העלובים שלך ובקיצור "תוותרו על החלומות ותמותו"
שואל השאלה:
לא נכון^^
לא נכון^^
אנונימית
באותו הנושא: