5 תשובות
גם לי כנראה יסתדר עוד כמה שעות
כן, יש באגים
שואל השאלה:
לכל החברים שלי הוא בסדר ונבהלתי חשבתי פרצו לי או משהו אני לא יודעת מה לעשות עם זה על כל דבר שאני לוחצת באינסטה זה פשוט טוען שעתיים ואי אפשר לעשות ריפרש לעמוד ודברים כאלה
לכל החברים שלי הוא בסדר ונבהלתי חשבתי פרצו לי או משהו אני לא יודעת מה לעשות עם זה על כל דבר שאני לוחצת באינסטה זה פשוט טוען שעתיים ואי אפשר לעשות ריפרש לעמוד ודברים כאלה
אנונימית
גם לי אוף
וואי גם לי
באותו הנושא: