4 תשובות
אם אין לך אומץ אז אולי תגידי לו "ולמה אתה חושב שאני מחייכת?" ואז שהוא ישאל אותך תגידי לו "בגללך/בזכותך" או משהו כזה
מה תגיד שתרגיש את השפתיים?:)
שואל השאלה:
ניסיתי ולא יצא לי חח אני צריכה אומץץ
ניסיתי ולא יצא לי חח אני צריכה אומץץ
אנונימית
פשוט להגיד לו:)
באותו הנושא: