2 תשובות
את יכולה בינתיים להיות כל הזמן עם מייקאפ פשןו יגיע הזמן גם שהוא יראה אותך גם בלי.. את בטוח יפה גם ככה
וואי אחותי אני לגמרי שם! . לדעתי לכי לרופאת עור לי זה ממש עזר עם החצקונים של המסכות ובינתיים עד שתטפלי בזה שימי מייקאפ רק על הסנטר ותדאגי לנקות את הפנים טוב טוב עם סבון פנים אחרי שאת מסירה את האיפור בבית
אנונימית
באותו הנושא: