5 תשובות
מה לעשות אם אני נמשכת לגברים שלא קיימים?
אנונימית
אין ממש מה לעשות....אולי שתגדלי זה יהיה קצת יותר ריאליסטי ותוכלי באמת לצאת עם גבר שיותר גדול ממך
זה לא משהו רע
אין מה לעשות עם זה
אם את בת 20 אז זה סבבה
אם את בת 14
אז עדיף שתחכי עם זה
כלום, לשמוח שאת ככה כי אני בטוח שגם גברים שהרבה יותר גדולים ממך היו רוצים אותך
אנונימי