התחברות
הרשמה
למה בנות כל כך מתעצבנות כשקוראים להן שמנות אבל הן אומרות שלהיות שמנות זה לא כזה רע וכולן אותו הדבר?
11 בנובמבר 2020, 09:54
למה
דימוי עצמי
3 תשובות
כי קל לדבר כשזה לא עלייך
E
Emro
כי למה שתקרא למישהי שמנה
N
Noa~
כי למרות שלהיות שמן זה לא רע זה לא משנה את העובדה שזה פוגע
ש
שוקולדדד
באותו הנושא:
למה בנות מתעצבנות\נעלבות שאומרים שבנות חלשות?
למה בנות מתעצבנות מזה ש
למה בנות כל כך מתעצבנות שאומרים להן חלשות?
למה בנות מתעצבנות כשאומרים שבנות עצבניות במחזור?
בנות הייתן מתעצבנות אם חברה שלכן הייתה לובשת/קונה אותם נעליים או חולצות כמו שלכן?
למה בנות מתעצבנות כשמסננים אותן?
איך בנות אוהבות כשקוראים להם?
למה בנות מתעצבנות מזה שבנים מתחילים איתן או מנסים לדבר איתן?
בנות, הייתן מתבאסות או מתעצבנות או משהו?
למה אני רואה כל הזמן בנות ברשתות החברתיות מעודדות בנות שמנות, אבל כשקוראים להן שמנות הם מתעצבנות ונעלבות?
בנות אתן אוהבות כשקוראים לכם שובבה?