7 תשובות
שואל השאלה:
נופ
זה לא סתם
עומד לקרות משהו
אנונימית
יכול להיות שיקרה משהו, זה רגיל במדינת ישראל.
יכול להיות שהיה חיסול ממוקד (התנקשות) של בכיר בחמאס והם מתכוננים לפעולת תגמול
סך הכל נערכים כאמצעי בטיחות שזה בדיוק מה שצריך לעשות
זה למקרה שיהיה יקרה משהו מקווה מאוד שלא יקרה
שואל השאלה:
אמור לקרות.. כנראה בשעה 9 הערב או מחר בערב.
נראה.
אנונימית
נערכים למצב שיקרה משהו. לא קרה עדיין כלום (לפחות לא ששמענו על זה )
שואל השאלה:
אמרתי שצריכה להגיע תגובה על 4 אירועים..
הם כנראה אמורים לשגר רקטות לעבר הדרום והמרכז
אנונימית