3 תשובות
וואי אחד הקטעים המרגשים והלא מוערכים בגאליס זה כשיונתן קורא את הצוואה של אמא שלו.
כשרפאל מת, גאליסיה משתחררת והתושבים מקבלים את החיים שלהם בחזרה.
נגיד כשדני הייתה חייבת להישאר תקועה בגאליסיה עם ברק אחרת יפגעו ביונתן, זה היה ממש עצוב כי היה לה ממש קשה. כל מיני. אני יכולה לחשוב על עוד אם את צריכה.
כשרפאל מת, גאליסיה משתחררת והתושבים מקבלים את החיים שלהם בחזרה.
נגיד כשדני הייתה חייבת להישאר תקועה בגאליסיה עם ברק אחרת יפגעו ביונתן, זה היה ממש עצוב כי היה לה ממש קשה. כל מיני. אני יכולה לחשוב על עוד אם את צריכה.
די כבר לחשוב שגאליס עונות 5 זה נוסטלגיה
וואו אממ
שאנה מהאי מחקה את דניאל
שכל הזיכרון של החבורה בהאי אז הוא נמחק להם.
שטומי מת.
שאיה וניני סיפרו לחבורה שהם בני 10 בשמינייה
וואו אממ
שאנה מהאי מחקה את דניאל
שכל הזיכרון של החבורה בהאי אז הוא נמחק להם.
שטומי מת.
שאיה וניני סיפרו לחבורה שהם בני 10 בשמינייה
^וואי מה קשור
ברור שזה נוסטלגיה זה חלק מהסדרה
ברור שזה נוסטלגיה זה חלק מהסדרה