התחברות
הרשמה
אני צריכה לקחת כדורים לקיבה. אני לא יודעת לבלוע כדורים וכשהלכתי לבית מרקחת להביא את הכדורים שאלתי את הרוקח והוא אמר
שאפשר לפתוח את הכדור ולשתות את האבקה וגם כתוב את זה בפתק הזה שיש תמיד בתרופות. אז זה בסדר? שאלתי גם את הרופא שלי.
11 בנובמבר 2020, 13:47
כדורים
תרופות
2 תשובות
כן זה בסדר
Chita chan
כן ברור שאפשר ככה.
S
Stormi
באותו הנושא:
איך לא לפחד לקחת כדורים שאני לא צריכה לקחת?
אם אני צריכה לקחת 3 פעמים ביום כדורים, מה אני אעשה ביום כיפור?
חברה שלי צריכה לקחת כדורים והיא לא מצליחה לבלוע...
אני בבעיה. אני צריכה לקחת כדורי ברזל כי יש לי אנמיה ואני לא יודעת איך לבלוע כדורים, ניסיתי כל דרך אפשרית ולא מצליחה
אני צריכה לקחת כדורים לדיכאון וחרדה
אני צריכה לשתות 5 כדורים (ברצף) בגלל איזשהו חיידק בקיבה (הליקובקטר)
אם אני צריכה לקחת 5 כדורים ביום, באיזה שעה אני צריכה לקחת כל אחד מהם?
אני חושבת שאני צריכה (ורוצה) לקחת כדורים נגד דיכאון אבל לא יודעת איך להגיד לאמא שלי
יש פה אנשים שלקחו אומפרדקס (כדורים לקיבה)? בגלל כדורים באזור הקיבה..
אני צריכה לקחת כדורים והם יגמרו לי מחר בבוקר ואני צריכה לשתות אותם גם בערב
מותר לקחת כדור "קל בטן" על קיבה ריקה?