5 תשובות
את לא בוחרת אם להיות לסבית או לא, זה הטבע וזו המשיכה שלך.
קודם כל את צריכה לקבל את העובדה הזאת, רק אחר כך לעשות צעדים.
את כבר בזה זה לא כזה משנה...
אם את לא מצליחה לשנות את זה(אם זה כל כך משנה לך) אז תנסי לא לחשוב עליה
ואם עדין או שפשוט תגידי לה או שלא יודעת
את או לסבית או בי סקסואלית. את לא יכולה פשוט לא לרצות את זה, זה מה שאת. תקבלי את עצמך.
מבינה אותך כל כך רק שאצלי היא סטרייטית...
ובלי קשר אני יודעת שזה סתם משהו שיעבור כי אני פאקינג בת 13...
אנונימית
מבינה את מה שאת מרגישה, אבל לצערינו לא בחרנו בזה וכלום לא ישנה את זה..
אם אין סיכוי באמת שאתן יכולות להיות יחד אז הכל בסדר , תגיע אהבה חדשה
ואני בתור אחת שממש התנגדתי לזה שאני נמשכת לנשים וניסיתי להיות בכוח עם גברים וזה פשוט היה מיותר. כי ידעתי שזה לא זה.
ואז ברגע שבאמת התאהבתי בבחורה אז אמרתי פ*ק איט מה אכפת לי שאני לסבית אני כל כך מאוהבת וזה מרגיש כל כך טוב שכלום לא מעניין אותי בעולם הזה בכלל
אז אהובה לא להיות קשה עם עצמך, גם את לא חייבת למהר להגדיר את עצמך אם זה מרתיע אותך