4 תשובות
יש שם פארטי למה צריך דיסקורד
שואל השאלה:
כי יש לי חברים מהמחשב
כי יש לי חברים מהמחשב
לדעתי לא יהיה
שואל השאלה:
למה לא יש באקס בוקס
למה לא יש באקס בוקס
באותו הנושא: