6 תשובות
למה בארץ משתמשים בעיקר בוואטסאפ?
אין ממש סיבה
אין ממש סיבה
ממש לא נכון
פשוט לא נפוץ כמו בארץ
כי לכולם שם יש אייפונים אז זה ממש כמו וואטסאפ
זה רק באמריקה וכנראה כי זה הרגל
כי הם מגניבים כל כך
באותו הנושא: