7 תשובות
שואל השאלה:
וזאת בת
וזאת בת
אנונימית
כן יפה
אני פחות אהבתי
כן למה לא זה יהיה יפה
זה יפה אולי בהתחלה יהיה לך מוזר אבל תתרגיל
אני אהבתי ממש אבל זה לא מתאים לי:(
תלוי בפנים שלך אבל כמו שאמרו תנסי לדמיין איך זה ייראה או לקחת את השיער "ולגלגל" אותו למעלה לאורך שתראי איך זה
תלוי בפנים שלך אבל כמו שאמרו תנסי לדמיין איך זה ייראה או לקחת את השיער "ולגלגל" אותו למעלה לאורך שתראי איך זה
יש כמה שיטות
-יש במלא אפליקציות כאלה של עריכה אפשרות לקצר את השיער אז תנסי את זה
-תעשי קוקו נמוך ותמשכי קצת החוצה עד שזה יהיה באורך של התספורת
-תגלגלי כזה כמו שאמרו את השיער למעלה
ובכללי אם יש לך שיער נפוח עדיף לא לקצר ואם שיער יותר דק זה כנראה יהיה יפה
-יש במלא אפליקציות כאלה של עריכה אפשרות לקצר את השיער אז תנסי את זה
-תעשי קוקו נמוך ותמשכי קצת החוצה עד שזה יהיה באורך של התספורת
-תגלגלי כזה כמו שאמרו את השיער למעלה
ובכללי אם יש לך שיער נפוח עדיף לא לקצר ואם שיער יותר דק זה כנראה יהיה יפה
באותו הנושא: