9 תשובות
קודם נמצא אהבה אחר כך נדבר
אנונימי
שלב ראשון: חבר
שלב א: חבר.ה
אני מעדיפה אהבה
שואל השאלה:
נו אבל בלי חברה תענו אהבה שלי או אהוב שלי
נו אבל בלי חברה תענו אהבה שלי או אהוב שלי
מה אכפת לי
שואל השאלה:
וואי אתם לא עוזרים
וואי אתם לא עוזרים
תקראי לו איל שבאלך מה את רוצה
אם לא אכפת לך, ואת לא רוצה לעזור או לענות
אז עדיף להיות בשקט.
אז עדיף להיות בשקט.
באותו הנושא: