תשובה אחת
איני יודעת אם זה יענה לבקשתך אבל הנה כמה ציטוטים ופתגמים על חיים שיכולים לתת מענה לשאלתך:
-"את יומם הם מאבדים בציפייה ללילם. את לילם - בפחד מפני אור הבוקר." (מתוך הספר "על קוצר החיים").
-כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות. אך חשוב מאוד שתעשה אותו, כי איש לא יעשה אותו מלבדך.
-נעורים - תהייה, בגרות - מאבק, זקנה - חרטה. (בנימין ד' ישראלי).
-"אינך צריך להיאבק כדי לחיות לפי רצונך; חיה כרצונך, ושלם את המחיר הנדרש." (ריצ'ארד באך, מתוך הספר "אחד").
-לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים. (אוסקר ווילד).
-החיים אינם נמדדים לפי כמות הנשימות שנשמת, אלא לפי מספר הרגעים בהם עצרת את נשימתך.
מקווה שעזרתי:)
-"את יומם הם מאבדים בציפייה ללילם. את לילם - בפחד מפני אור הבוקר." (מתוך הספר "על קוצר החיים").
-כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות. אך חשוב מאוד שתעשה אותו, כי איש לא יעשה אותו מלבדך.
-נעורים - תהייה, בגרות - מאבק, זקנה - חרטה. (בנימין ד' ישראלי).
-"אינך צריך להיאבק כדי לחיות לפי רצונך; חיה כרצונך, ושלם את המחיר הנדרש." (ריצ'ארד באך, מתוך הספר "אחד").
-לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים. (אוסקר ווילד).
-החיים אינם נמדדים לפי כמות הנשימות שנשמת, אלא לפי מספר הרגעים בהם עצרת את נשימתך.
מקווה שעזרתי:)
באותו הנושא: