4 תשובות
נ.ב כל שלט זה אותו דבר ,ממש לא משנה :/
ההבדל הגדול הוא העיצוב של השלט והפונקציות ...
ההבדל הגדול הוא העיצוב של השלט והפונקציות ...
יש לך על השלט באנגלית mode
תחליפי עד שתראי או על המסך הקטנציק של השלט או על השלט בצורה כלשהי את הסימן של הפטיט שלג
תחליפי עד שתראי או על המסך הקטנציק של השלט או על השלט בצורה כלשהי את הסימן של הפטיט שלג
יש לך תמזגן הזה מלא זמן ואת לא יודעת להפעיל לא נורמלית
ולשאלה-אין לי מושג יש לי חברה אחרת
ולשאלה-אין לי מושג יש לי חברה אחרת
ברה
באותו הנושא: